معرفی چند سایت برای پارافرایز کردن جملات انگلیسی برای تولید محتوا
نوشته شده توسط : Rebin admin

Conversion Ai - بهترین دستیار نوشتاری AI و ابزار ترجمه
تبدیل هوش مصنوعی به سادگی از هوش مصنوعی برای بازنویسی پاراگراف های شما استفاده می کند. این صادقانه تغییر دهنده بازی است زیرا محتوای با کیفیت را به سرعت و به راحتی تولید می کند. اگر شما نیاز به نوشتن نظرات برای دانش آموزان ، مقاله طولانی مدت برای مقاطع پیشرفته ای دارید که روی آن کار می کنید ، محتوای وبلاگ یا به سادگی نیاز به بازنویسی فوری یک قطعه از متن دارید ، Conversion AI بهترین انتخاب ما است.

بیایید ببینیم چگونه کار می کند:


ما این ابزار را بر روی برخی از محتوای منتشر شده خود در اینجا در Teach and GO آزمایش کردیم و از سرعت ، موثر و دقیق "بهبود دهنده محتوا" آنها شوکه شدیم. می توانید لحن صدا را تنظیم کنید ، به شما چندین پاراگراف برای انتخاب می دهد و سریع است.

تبدیل هوش مصنوعی تا حدی گران است زیرا هزینه عضویت ماهانه را دارد ، اما اگر قصد دارید محتوای زیادی بنویسید ، ارزش ورود را دارد زیرا به شما امکان می دهد محتوا را با سرعت بیشتری ایجاد کنید. همچنین ، می توانید حداکثر سه عضو را برای یک حساب اضافه کنید ، بنابراین اگر می خواهید قیمت را با برخی از دوستان تقسیم کنید یا بخواهید به طور موقت یک نویسنده مستقل بیاورید ، می توانید.

 

هوش مصنوعی این مورد را در کمتر از 5 ثانیه به پاراگراف بالا بازنویسی کرد. همانطور که می توانید بخوانید ، از نظر دستوری صحیح است و به حداقل ویرایش نیاز دارد. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که به صحت آنچه که هوش مصنوعی ارائه می دهد تکیه نکنید.

گاهی اوقات تمایل دارد فقط "بال آن" را بنویسد و چیزی بنویسد که ممکن است نادرست باشد. به عنوان مثال ، آیا ConBody واقعاً کمپ بوت مایک نامیده می شد؟ موارد کوچکی مانند این را باید بررسی کنید.

اما به طور کلی ، هوش مصنوعی Conversion به سادگی شگفت انگیز است که می توانید با آن سرعت نوشتن ، ترجمه و بازنویسی جملات را افزایش دهید. می توانید با یک دوره آزمایشی رایگان شروع کنید ، اما پیشنهاد می کنیم حساب خود را ارتقا دهید و آن را به مدت یک ماه کامل امتحان کنید.

Paraphrasing-Tool.com-ساده و متوسط


اگر بگوییم ، نام دامنه بسیار هوشمندانه و اصلی است ، paraphrasing-tool.com ابزار رایگان دیگری برای چرخاندن متن به منظور ایجاد محتوای جدید است. کنجکاو هستید ببینید عملکرد آن چگونه است؟ بیایید پاراگراف خود را وارد کنیم و دریابیم:


عجب وحشتناک ، فقط وحشتناک. به راستی رئیس دارو چیست؟ فرد تجاری و افراطی شده است؟ هه ، این واقعا خنده دار است که چقدر احمقانه شد. حال ، اگر شما به دنبال ایجاد محتوایی بودید که کاملاً متفاوت بود ، از نظر توانایی چرخاندن محتوا به این ابزار A+ می دادم.

اما اگر به دنبال چیزی هستید که بتوان آن را بیان کرد ، این در واقع یک ابزار ترجمه نیست. این یک مقاله گردان ایده آل برای SEO است. بر خلاف Quillbot که می توانید به سادگی یک دکمه را برای "مطالبه مجدد" مقاله کلیک کنید و چیز متفاوتی را ارائه دهید ، با ابزار Paraphrasing من باید هر بار یک captcha وارد کنم.

EDU Birdie - ابزار نوشتن به صورت رایگان
EDU Birdie در درجه اول یک سرویس نوشتاری و مقاله ای است که برای دانشجویان طراحی شده است. اگر به مقاله نیاز دارید و می خواهید شخصی برای شما پیش نویس خشن بنویسد ، EDU Birdie را در نظر بگیرید. با این حال ، آنها طیف گسترده ای از ابزارهای رایگان را ارائه می دهند ، از جمله ابزار ترجمه.

هنگام استفاده از ابزار تعبیر EDU Birdie ، این ابزار کمی متفاوت از دیگران عمل کرد. ابتدا کلمات مختلف را در متن برجسته می کند و سپس برای هر کلمه برجسته می توانید مترادف مناسب را انتخاب کنید. نتیجه نهایی یک مقاله نسبتاً منحصر به فرد است.

بیا یک نگاهی بیندازیم:


به طور کلی ما خیلی تحت تأثیر این ابزار قرار نگرفتیم. کاملاً دستی است و گزینه های مترادف بسیار ضعیف بودند و ساختار جمله ها را کاملاً غیر منطقی می کرد. اما باز هم ، استفاده از آن رایگان است ، بنابراین اگر می خواهید برای نوشتن خود الهام بگیرید ، ارزش بررسی آن را دارد.

Rewiter Tools - محتوای منحصر به فرد تا حدودی
ابزارهای بازنویسی به همان شیوه Quillbot ساخته شده است. استفاده از آن آسان است ، خودکار است و یک قطعه متن را به خوبی تغییر می دهد تا پایه و اساس یک مقاله جدید را تشکیل دهد.

اگر شما یک وبلاگ نویس هستید ، بدیهی است که از چنین ابزارهایی دور می مانیم ، اما اگر می خواهید یک قطعه از متن را پارافریس کنید ، به اندازه کافی برای یک ابزار رایگان کار می کند

چگونه عمل کرد؟ بیا یک نگاهی بیندازیم:

بد نیست. برخی از ساختار جمله ها چندان منطقی به نظر نمی رسند ، اما به طور کلی تنوع کافی را ایجاد می کند تا بتوانید این پاراگراف را بگیرید و چند مورد را به منظور ایجاد یک محتوای منحصر به فرد تغییر دهید.

در صورت داشتن تجربه در استفاده از این ابزارها نقطه نظرات خود را در کامنت با ما به اشتراک بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: